ygmrnz Kızlar yeni doktor gelmiş diyorlar edirne keşan devlet Hastanesine . Dr. Tuğçe erdem gidip memnun kalan var mı ??
Acarbaby ygmrnz Tuğçe hanımda takipliyim 30. Haftamız İNANILMAZ Bİ KADIN çok ilgili özelde doğum düşünüyordum sırf Tuğçe hanım için orda yapmayı düşünüyorum şartlar uyarsa 🥹🙏🩷🩷
ygmrnz Kerim beye gidiyordum ilk gebeliğim de ama inanın randevu dahi zor buluyorum yeni geleni merak ediyordum
Papatya92 ygmrnz randevu sonrası yeni randevu için gün vermiyor mu ben de Toygun beye gidiyorum geçen hafta öğrendim hamile olduğumu ama şuan araştırıyorum