Yenihamiss96 Arkadaşlar süt izni aktarmak için 32. Haftaya girişte çalışıyoruz 37. Haftaya kadar da 37. Hafta dahil mi 32-33-34-35-36- beş hafta oluyor 37+0 da bitiyor demi yoksa 37+6 mı bitiyor
Hilalmvc Yenihamiss96 37*0 itibariyle. Sistemde doğum yaptığımız anı yazdığımızda otomatik hesaplıyormuş