Merhaba hanımlar 7 hafta olmak üzereyim önce hafif pembe bir akıntı gibi kanama geldi doktor iğne verdi haftada 1 defa günde 3 defa da progestan verdi çok korkuyorum gebeliğinde kanaması olan var mı son 1 gündür renk kırmızı döndü peçeteye sildiğimde geliyor