Damlaszgm 38 +1 hamileyim iki gündür bişey yiyemiyorum yediğimi çıkartıyorum ve su gibi ishal durumum var neyden kaynaklıdır? Kasılmalarım da oluyor
Bulbulyuvasi İshal için doğum belirtisi diyorlar. Hem kabız hem ishal oldum bir türlü doğuramadım 40+2yim. İnşallah sen doğurursun kuzum