Duygukumsal Ben o haftalık hamileyim ve 7 cm lik miyom var. Acaba bu şekilde dogum yapanlar varmı. Kendime bişey olması degil amam bebeğimi kaymetme korkusu var.
Zeynep38 Duygukumsal hangi bölgede olduğuna bağlı canım..Riskleri var ama kontrol edilirse sıkıntı olmaz...
Duygukumsal Rahmin dısında dedi ama tedirgin oldum. Kendimi düşünmüyorum. Ağrı sızı çekerim ama bebeğim saglık la dogsun yeter.
Zeynep38 Duygukumsal dışındaysa çok problem olmuyor ama büyümemesi lazım🙁 İlaç kullanıyor musun Progestan ilacı büyütüyor
Duygukumsal Zeynep38 ya bugun yazmıs doktor bana bu ilacı düşük olmasın diye ama çok kararsız kaldım kullanıp kullanmamakta
Duygukumsal Yok suan kan ilacı ve folik asit kullanıyorum. Baska ilaç kullanmıyorum. İnş büyümez ve sorun çıkarmaz.
Zeynep38 Duygukumsal kullanmazsanda düşük tehliken artar kullansan miyom büyür ama Doktoruna göre hareket et yinede