Coynes hamileyim grip oldum ateşim çıktı sonrasında çok ağrılar çektim hiç rapor vermediler bir de insana kendini yalancı gibi hissettiriyor bu durum. Olmuyor yapamıyorum diyorsun yapacaksın diyor. Doktorlar rapor vermekten aşırı korkuyor sanırım bu konuda korkutmuşlar