ecem0509 Özel takipliyim fakat doktorum izinli 37.hafta çalışamaz raporumu devlet hastanelerinde herhangi bir kadın doğum doktorundan alabilir miyim? İl ilçe doktor farkediyor mu bilginiz var mı acaba?
nerminnn_ ecem0509 37. haftanda ekstra rapor almana gerek yok çalışman yasak olduğu için otomatikman çalışamaza düşüyor
nerminnn_ ecem0509 32. hafta aldığın çalışabilir raporunda tam 37. haftandaki tarih yazıyor zaten izin başlama tarihi olarak
Orucu12 Takipli oldugun yerden alman gerekiyor diye biliyorum canım dr asıstanınla görüş benim dr izinde olcak asistanı raporumu ayarlayacak