Nermins23 Sabina13 10+2 de texmini qiz dedi hekim amma 11dede dogru deyenler choxdu mence. Gorek insAllah 😕🙏
Sabina13 Nermins23 mene baxmamisdan evvel bir hamileye baxdi hekim 11 heftelok idi…demedi cinsiyyeti …qetiyyen bu hefteleede deye bilmerem dedi..sehf cixma ehtimali cox olur..12ci heftede deqiq deyerem dedi…
Sabina13 Nermins23 mrnde 2di..😊oglum var qizim olcaq insallah…telesmeyin mence 1 _2hefteye deqiq bilinecek
minikmucizeemaak Nermins23 Olur bence, 13+6 da kıza benzetildi. 15+0 da oğlum olacağını öğrendim, söylediğiniz hafta yanılmalar olabilir küçük bi hafta