aycicegi22 Tüp bebek sürecine başladık. Transfer olduğunda kaç embriyo transfer ediliyor? İlk transferde bir sonra iki mi yoksa hepsinde iki iki mi? Nasıl daha iyi olur? Bunun bir standardı var mı?
Birbahargunu aycicegi22 özelde iki tane koyuldu biri tuttu yaşım 28 ama devlette tek koyuluyor sanırım
Aslaninannesi01 GozdeCemre normalde ilk denemede 35 yaş altına tek embriyo transferi yapılıyor benim tek yapıldı tuttu ikinci denememde de tek transfer edecek
aycicegi22 Aslaninannesi01 peki dondurdunuz mu tuttuktan sonra kalan embriyoları? Kaçlı donduruyorlar
Aslaninannesi01 aycicegi22 evet ilk transferin olduğu gün iki tane embriyom kalmıştı tek tüpte donduruldu.bir tüpte en fazla kaç tane donduruluyor o konuda bilgim yok
Aslaninannesi01 Birbahargunu bnde özelde yaptrdim yasal olarak bir tane koyulması gerekiyor ama bazı merkezler iki tane transfer ediyor
Elifkrky Bende tüp bebek annesiyim kızlar iki tane koydular dondurdular sonra transfer oldu şükür rabbim ikisini de bana bağışladı duam sizinle dilerim rabbim sizinde kucağınızı boş bırakmasın 🥰