Arkadaşlar merhaba. 34+3 haftalık olduk. Daima sola yatmaya çalışıyorum. Yatamasamda sağa yatmaya çalışıyorum. Normalde gece sık sık uyanırdım . Bugün bi iki kez tek kalktım. Sabah kalktığımda sadece bir tarafımda kupkuru gaz sıkışması gibi bir ağrı vardı. Kas katı kesilmiştim. Canlanamıyordum bile. Kendimi çok zorladım ayağa kalktım falan geçti. Uykumu tam alamadığım için demin gene uyuyayım dedim. Yaklaşık 1 saat uyumuşum uyandım şimdi gene sağ tarafım aynı şekilde kupkuru bir gaz sıkışması gibi ağrı. Asla hareket edemedim. Kendimi çok zorladım kalktım bir şekilde. Bebeğim hareket ediyor bu arada ama sağa toplanmıştı ben o ağrıyı yaşarken. Hafif biraz bastırınca gaz hissi geliyor. Sebebi nedir acaba yaşayan var mı