Doğurdum güzel anneler. Dün sabah 09.00 da yatışım yapıldı. Propess verileceği için uzun süre yemek içmek yasaktı. Kahvaltı yapmıştım ama bir şeyler daha yememi söylediler. Saat 11 gibi vajinamdan propess takıldı. Ancak 2 ye kadar sancım olmadı. Daha sonra ilacı tekrar düzelttiler. Sancılarım başladı. Ancak hafifti yormuyordu. Akşam üstü sıklaştı ve ağrılar arttı. Nst çekilirken yatakta olmak zorluyordu. Elimden geldiği kadar yürüdüm ve pilates topunda hareket ettim. Akşam 7 gibi ağır sancılar başladı. Gerçekten yapamayacağımı düşündüm. Ağrısızdı, acısızdı diyemem. Benim canım da tatlıdır. Açılmam ilaçtan sonra 1 cm ile başladı ama uzun süre ilerlemedi. Saat 11 den sonra 6 cm oldu. Ağrılar arttığı için ve doğuma enerjim kalsın diye boş bir serum taktılar. Muhtemelen tuzlu su. Çok işe yaradığını söyleyemeyeceğim maalesef. Sonra açılma 8 cm olunca daha da hızlansın diye bir iğne yaptılar. Sancı geldikçe ıkınmamı söylediler ama en zoru buydu. Yine de tekrar söylüyorum benim canım çok tatlıdır ve ben yaptıysam herkes yapar. Açılmam tamamlanınca doğumhaneye alındım. 3-4 kez ıkınmamla güzel oğlum kucağımdaydı çok şükür. Doktorum ilk doğuma göre çok az dikişim olduğunu söyledi ama kaç tane bilmiyorum. Çok şükür ikimizde çok iyiyiz. Dikiş ağrılarım var ama dayanılmaz değiller.
Bebeğim tam 40. Haftada doktorum izne çıkacağı için benim isteğimle başlatıldı. 3180 kg ve 52 cm doğdu.
Propess isimli ilaçta ince bir hortum gibi bir şeydi. Suni sancıdan farklı bir şeymiş. Doktorum bu aralar bu ilacın herkesi doğurduğunu söyledi.
Devlet hastanesinde doğum yaptım ve ebeler, doktorum herkes o kadar ilgiliydi ki. Odam iki kişilik ancak benden başka kimse yoktu.
Detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım. Sorunuz varsa cevaplayayım 🥰