yenianneguney benim pazar gelmişti, pazartesi gelmişti,salı gelmişti parça parça , sancım yoktu hissettiğim ana kasılmalarım çoktu da düzenli değildi , doğumun habercisi nişan ama bir ay önce de gelebiliyor , hamilelik boyunca da parça parça gelebiliyor tek başına doğum değil yani 😇 bu arada persembe kontrole gittiğimde 37+0 da kesen delindigi için doğuma aldı doktor