Bende 31+4 günlük olduk bugün devlete gittim 1600 dedi herseyi normal dedi
Bir tik zayif sanirim burdaki yorumlara gore 25.haftaya kadar mide bulantısı yasadim hic bir sey yiyemedim
Kendimde hic kilo almadim
Kendi doktorumda normal diyor devlette gittigim doktorlarda normal dedi o yüzden sıkıntı yapmiyorum😊🙏