Defne96 kardeşim almıştı tam bu model değil ama telefonda sürekli sıkıntı vardı yazılımsal bı problem mis normalde yeni telefon vermesi gerekirken sürekli tamire çağırdılar. Marka hiç arkasinda durmadı ürününün.. bir daha da bu marka hiç bir şeye bulasmadik. Fiyat model özellik ne bilmiyorum ama başka marka bakın derim 🌸 ben 2 senedir oppo kullanıyorum inanılmaz memnunum. 2. Telefonum yine oppo reno 7. Eşimde oppo reno 4 kullanıyor. Kamera falan gayet başarılı belki araştırmak isterseniz