Anneyimbennanne Bugün doktorumuz gün verecek ,biraz heyecnlym korku da var bakalm ne olur 😄 Görüş günü olanlar belli etsin
akdeniz23 Anneyimbennanne bizim de bugün görüş günümüz 37+6. İlk defa çatı muayenesi olucam sanırım. Bakalım nasıl geçicek. Normal doğum düşünüyoruz o yüzden beklemedeyiz gün belli değil
Omermomm_ Anneyimbennanne aynı haftadaymışız benim normal olacağı için belli değil sağlıkla kavuşalım bebişlere inşallah 😍
Zbyd_44 Bizde bugün sezeryan için gün alacağız 36+6 olduk benim ilki normaldi bende de korku var sağlıkla gelsinler inşallah
Anneyimbennanne Zbyd_44 Sağlikla gelsinler. Korkmayın bu benim 2. Sezeryanim. Hayrlisi neyse o olsun. İkisi de aynı zorlukta bence
Zbyd_44 Anneyimbennanne amin biz günümüzü aldık Allah nasip ederse haftaya salı günü sağlıkla gelsinler bebisler ☺️
Anneyimbennanne Zbyd_44 Ooo masaallah . Rabbim kolaylık versin ben hala nstdeyim ,ilkinde güven vermyn bsyler olmuş bida bagladilar. Ama günü 38 den sonra veriyorz dediler bakalm hayrlisi olsun 🥰❣️