Kızlar 1 hafta önce sezaryen oldum. Arada bir sızlıyor ama onun haricinde bir sorun yok. Dün akşam sezaryen dikisinin üzerine taktigim bandın hafif dışa doğru sistigini farkettim. Bandın üstünden elleyince bir kalınlık var dışa doğru sismis şekilde. Çarşamba günü kontrole gideceğim ama sormak istedim, iyileşme süreci nasıl oluyor? Bu hafif şişlik normal mi?