_Dilan canım belinin ince bel kısmından giriyorsa ağrı böyle bıçaklanıyorlar adet ağrısı karışımı olabilir doktor a git hemen evde bekleme 3 gün önce sezeryan doğum yaptım bende ki ağrılar sana dediğim gibiydi nst de 100 leri görüyordu bebek kanal a girmediği için sezeryan oldum belki baskı bebek kanal a yerleşiyorsa olabilir 37 haftada çok fazla doğum oranı var her bebek 39 u beklemiyor riske atma derim