Evet arkadaşlar bugün benim için beklenen gün 38+5 oldum, saat 10′da sezaryene girecem, bir yanım çok heyecanlı bir yanım 17 aylık kızımdan ilk kez ayrıldığım için hüzünlü, doğumdan önce buradaki tüm hamileler ve bebek isteyenler için dua edecem sizde dualarınız da bana yer verin 🤲🏻♥️