Melo-fndkc Halime2015 myangelson mminiginannesi10 Burnumageliyoduslkmsn Alir MerveG17 Deletedmom_116 Yesimmm93 Deletedmom_110 Feyzaclk pinkpanter72 Aseer Pinklove tulay-01 Sibelgnc Barlasmel Feyzaarpaci Ece0909_ nefessmommm kızlar hepinizden ayrı ayrı Rabbim razı olsun. Bu güzel doğumumu ben dualara borçluyum. Allah aranızda doğum bekleyenlerin doğumunu kolaylaştırsın. Bebişini kucağına alanları da bir ömür evlatlarından ayırmasın. İyi ki varsınız çok şükür ben atlattım ancak yazabiliyorum yoğunluktan., 🥹
Bulbulyuvasi Deletedmom_110 yavrum şimdi gördüm mesajını evet dikişsiz kesisiz doğurdu 2 saat sürdü doğumu çok şükür
Bulbulyuvasi Deletedmom_110 darısı başıma artık günümüze kadar aynıydı bir ben kaldım doğuramayan hadhajzhabd. Kendim doğurmuş kadar sevindim melteme de ya sağlıkla büyütsün kızcesini
Deletedmom_110 Bulbulyuvasi sen kaç oldun açıklık hâlâ aynı mı ilerlemedi mi hiç yürüyüş yap merdiven in çık demiştim sana vallahi çok faydası oluyo ben yaptım normal doğurayım diye ama yine sezeryan oldum orası ayrı ama😂açılmaya baya faydası var yürüyüşün
Bulbulyuvasi nefessmommm teşekkür ederim doğurdu arkadaşım darısı tüm doğum bekleyenlere inşallah 🫶🏻🫶🏻
Bulbulyuvasi Deletedmom_110 yavrum cumaya kadar beklicem açıklık kontrolü icin. Yarın nst gireyim diyorum bakalım ebe varsa bakar belki açıklık. Kanka bu sıcaklarda hiç yürüyesim gelmiyor kaldırıma yapışcam ciklet gibi 🥴
Deletedmom_110 Bulbulyuvasi Bende temmuzda doğurdum seni çok iyi anlıyorum ama yürüyüş yaptım ben kuzum birde tesettürlüyüm dahada zor oluyordu sancı varsa belki yatış yaparlar yarın 🥰
Bulbulyuvasi Deletedmom_110 zannetmiyorum beni devlet hastanesi iplemiyor ya. Açıklığı olmayanlara fitildi cart curt veriyorlar benim 1.5 vardı 42ye kadar yolu var dediler 🥴