Kızlar Cumartesi günü suyumun gelmesiyle apar topar merkeze geldik sabah saat 9.30 idi saat geldi suyum daha sonra 2 gibi merkeze geldik beni su gelişi aktif değil diye gönderdiler (halbuki aktifti) lakin burada kal bu gece vs dediler daha sonra eşimin akrabasına gitmiştik lavaboda suyum bi boşaldı apar topar geri geldik beni yatırdılar bu sefer önce kendi sancımın gelmesini beklediler ama gelmedi daha sonra da dün saat akşam 7 de suni sancı başladılar bugün saat 5 e kadar☹️ O süreç biraz sancılıydı ama Şuan unuttum bile🥰 akşam saat 18.16 da doğdu oğluşum hamd olsun ♥️♥️ Darısı burada bebek bekleyen kardeşlerime💕💕