nisamom_ öncelikle çok geçmiş olsun🙏🏻benim de 3 kimyasal 2 dış gebeliğim oldu son dış gebelikte sağ tüpüm alındı.benim hsg sonucumda hiç problem yoktu açıktı sözde. Geçen sene ağustosta son gebelikte laporoskopi ile ameliyat oldum, göbek deliğimden ve sağ soldan 2 delik açıldı. 2 hafta çok zordu yattığım yerden kalkmak ölüm gibiydi ama sonrasında geçiyo. Şimdi kendiliğimden tek tüple hamile kaldim 10+6 yız😍hayırlı zamanda inşallah sen de güzel haberler alırsın