Merhaba ben 35.haftada acil sezaryen ile bebeğimi doğum yaptım. Üçüncü günü sütüm anca geldi fakat bebeğim emmiyor. Göğüslerimin ucu yok almak istemiyor ve kendimi çok yetersiz ve kötü hissediyorum silikon uç ile deniyorum ama onda da anlayamıyorum alıp almadığını. Sağmaya çalışıp şırıngayla veriyoruz ama ben emzirmek istiyorum psikolojik olarak kötü hissediyorum ne yapabilirim