Gkee Dlkcnb_90 cok erken baslamis sonuna kadar gidiyor boyle cekmedigim kalmadi benim😐 gaviscon şurup ic tek rahatlatan bu
Rabissss995 Dlkcnb_90 başını yüksek tut canım birde yatmadan 3-4 saat önce bişeyler yeme. Baharat ve kesinlikle kesinlikle çikolatayı şerbetli tatlıları falan çok tüketme. Bunlar aşırı yanma yapıyor. Daha fresh şeyler rahatlatır seni😊
Medine_yasar05 Dlkcnb_90 cnm bana sadece yoğurt çözüm oldu bütün mide ilaçları kullandım düşün benim artık boğazım dan kan geliyor 34 haftalık hamileyim daha çekiyorum
Dlkcnb_90 Rabissss995 hepsini yapıyorum fayda etmiyor bunalıma girdim resmen bugün prilam bırakmak için içmedim ne yediysem çıkardım çok kötüyüm bu gece tekrar 2 içmeye devam edeceğim 😑
Basakerturk Biz 13+5 teyiz şuan iki gündür benimde mide yanmasi gibi bir sorunum var bu kadar erken başlamasi normal midir🤷♀️Tam da bulantılar yeni bitti derken🥲