Tugcetaylanliyadua Açılmam hala 1,5 cm biraz baskı var dedi doktor. Yarın yatırıp suni sancıyla doğum başlatılmaya çalışılacak. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen. 😊
Bilge35 Tugcetaylanliyadua Allah kolaylık versin . Kolayca açılsın bi avazda sağlıkla doğsun bebek insallah
Zorolanguzeldir Tugcetaylanliyadua Bende bugun 40 oldum cuma gunu yatsm yapilcak suni sancyla korkuyorum aglamaktan gozlerim sisti😏😏
Braalayan Tugcetaylanliyadua Yasemin hanımın hastasıydınız dimi hadi inşallah hayırlısı çakmak Erdem hastanesinde misnz ?
tomurcukannesi Tugcetaylanliyadua aynı senin gibiydim 40+4 ste sabah 6 da yattım 1.5 cm açılmam vardı şiddetli sancıma rağmen suni verildi ama çok geç açıldım ben 40+5 te öğlen 4.26 da doğurdum o kadar sürdü 9.5 cm olması. İnşallah kolay ilerler açılman☺️
Merwe60 bizde 40+4 uz ama hala bekliyoruz açılma da yok çünkü Allah yardımcınız olsun sagsalim kucagnza almayi nasip etsin inşallah
Tugcetaylanliyadua Zorolanguzeldir suni sancıdan ben de korkuyorum ama artık hamilelik beni çok daralttı. Bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum.
Tugcetaylanliyadua Braalayan evet yasemin hanım. Çakmaktayım. İnşallah saat 8 de yatışım yapılıyor. 😊
Tugcetaylanliyadua Braalayan Ya siz beni ziyarete geldiniz ama o kadar kötü bir haldeydim ki sizi karşılayamadım. 😞 bütün doğum için suni sancı almak berbat bir şey. Çok teşekkür ederim geldiğiniz için.
Meryemimm Benimde 41 oldu hala ne sancı nede birsey bugun gitcem acile artik sancıda ckmyr nstye baglannca artk son olan suni sancı keske sanclar olsada hic zorluk cekmemze gerek kalmsa
Tugcetaylanliyadua Meryemimm benim de sancım çıkmıyor. Allah tan biraz baskı yapmış da suni sancıyla gelir ümidim oldu. 😞
Braalayan Tugcetaylanliyadua ayy inşallah her şey güzel geçer yarın benim de muanem var izin verirsen ziyaret etmek isterim seni ❤️
Meryemimm Tugcetaylanliyadua benimde vallah sancı 0 bugün gdip bakcm artk hayrlsı bizm burda dewltte bastan salyo ama doktorum bekleme dedi
Tugcetaylanliyadua Meryemimm inşallah normal doğum olur. 😞 yürüyüş ve pilates topu sayesinde oldu 1,5 cm açılmam bilginiz olsun. Bebeğinizin suyu yeterliyse ve sağlık sorunu yoksa en azından suni sancıyı deneyin derim.
Ozbead Tugcetaylanliyadua Benimde yarın kontrolum var çakmak erdem de Kadriye hanıma belki sizi ve bebisinisi görürüm 😀
Zorolanguzeldir Tugcetaylanliyadua Tugcetaylanliyadua Merhaba uyku tutmadı beni sizide sanrm suni sancıyı dusunmekten siz bugun yapcaksnz sanrm Rabbim yardmcnz olsun insallah🌹
Tugcetaylanliyadua Zorolanguzeldir Gerçekten berbat bir şey suni sancı. Çok çektim. Ama doğdu şükürler olsun 🤗
Zorolanguzeldir tomurcukannesi tomurcukannesi Merhaba suni sancı zormu nasl dayandnz nasl atlattnz ben cok korkuyorum
tomurcukannesi Zorolanguzeldir yani 4 cm açıldıktan sonra çok şiddetlendi sancılarım ama açılmam çok yavaş ilerlediği için ben dayanamadm epidural aldım sonra rahatladm