mervekrldag 22 haftalık olduk dün gece tekmelerini hiç hissetmedim normalde çok tekme atar geceleri ve bugün çok az hissettim normal mi yaşadığım durum 🙏
Ilosunuz1 mervekrldag canım çok normal o haftada benimde 2.3 gün tekme atmamisti çikolata yiyip sol tarafiniza yatın ☺️
aslanprenses_ Haftadayım ben de iki gün önce sadece minik bir hareket dün hiç hissetmedim. Çok korktum. Bu sabah minik bir hareketlenmesi oldu kızımın mutluluktan ağladım. Arada galiba bebişlerimiz tembellik yapıyorlar. Korkma biraz daha bekle güzel güzel konuş göbüşle❤️ içini ferah tut