Benimd çevremden gördügüm ve şahit oldugum kadarıyla öncelikle gögüslerin sütü boşaltması gerekiyor bunun için bebek ilk zamanlar yeterli olmuyor ve sagılmayan süt anneye sorun oluyor onun acısı çekiceginiz çile de cabası önce kendimizi düşünmeliyiz bence , diyelimki aldınız gerek kalmadı sürekli kullanmadınız bebegi annenize bırakıp bi yere gidicekseniz sütünüzü sağar verirsiniz en basit örnegi ki benimde etrafımda alıpda memnun kalmayan yok bebek içinde anne içinde bence gerekli . Çok uçuk fiyatlı bişeye gerek yok elektirikli olmasını öneriyor herkes o yüzden bende kiwininkini almıştım suan 400 tl bence verilmicek bi maliyet degil