Kızlar 35+4’teyiz. İki akşamdır bel ve sırt ağrısı çekiyorum. Çoğu kişiden kız bebekler 1 hafta falan erken gelir diye duymuştum. Benim de içime doğan o açıkçası🥹 Sizce bu bel ağrıları doğumun yaklaştığının habercisi mi yoksa ayakta kalmaktan veya ağırlaşmaktan oluşan ağrılar mı 😅