Kizlar doğumumu özelde yapacaktım. 9 aydır özeldeyim. Haftam dolduğu için yarın yatış dedi doktorum suni sancı olmazsa sezeryan dedi. Bende o sancıyi aldığım an dayanamaz sezeryana alın dersem alırlar hemen. Yarın sabah acilden devlete gideyim birde onlar baksın belki sancimin gelmesi beklenir. Büyük ihtimalle devlette yapcam doğumumu