Meleklerininannesii Son 22 gün kaldı çok heyecanlıyım mutluyum korkuluyum hepsi bir arada var mı benim gibi olan 🥹🩷🐣
newmom07 Meleklerininannesii uygulamaya göre benimde 29 :) hissizim ya inanamıyorum öncsnde ölü doğım yapmıştım ondan sanırm.. sağlıkla alalım kucağımıza inşallah❤️
Meleklerininannesii newmom07 yaa öyle mii benimde 1 tane ölü doğum ve bir tsne kürtajım varr aynı duyguları yaşıyoruz inşallah bu defa sağlıkla kucağımıza alırız canım 🥹🩷🙏🏻
Meleklerininannesii Youngmotherr yaa öyle mii neden erken gelmek istiyor bu minik acaba sağlıkla gelsin 🥹🩷
Youngmotherr Meleklerininannesii içimde kalamadı sabırsızlandı zorunlu sezaryen olucak ama belki çarşamba günü de olabilirim 🥹
Meleklerininannesii bebeklerimveben_ 2 kaybım var canım birisi 7 aylık ölü doğum yaptım diğeri 2 aylık kürtaj ilk olacak inşallah 😔🙏🏻
Yoncxz_6303 Meleklerininannesii benim de 1 Ağustos da sezeryan ım var gün gittikçe korku heyecan oluyor 😁❤️
Meleklerininannesii Yoncxz_6303 evett canımm sağlıkla gelsinler heyecan hat safhada korkuda öyle gerçekten 🥹🥹🩷🌸