dexter kızlar tokluk şekerinin diyet ve insüline rağmen yüksek çıkmasıyla acile geldik yatış verdiler. 37. haftaya girdim yarın ne olacağı belli olacak. nolur dua edin. ani kalp durması dahil birçok şeyde bilgilendirildim diye kağıt imzaladım çok zordu 😔
Bsrozby dexter Rabbim yardımcın olsun içini ferah tut güzel günler seni bekliyor inşallah üzme kendini arkadaşım👍😚
tlhmrv dexter canım haftan çok güzel on kötü ihtimal riske atmaz alırlar bebeği korkma bnde hastanede yattım farklı sebeplerden bndede şeker vardı senin kaça cikiyo bilmiyorum ama yanımdaki ablanın 250leri gördüğü oldu bişey olmadi . Hem sen orda kontrol altindasin yükseldiği anda yaparlar biseyler iyi ol sitresdeetkiler
Sara-2007 Sag salim alırsiniz kucaginiza inseala dualar ojuyun elinizi karniniza koyup Guzel olumlu dudunun🤲🏻🤲🏻🤲🏻
dexter Amin kızlar tek yorumda çok etiket yapmayı bilmiyorum yorumlarınız beni ağlattı inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı, Allah kimseyi evladıyla sınamasın
dexter şekerden dolayı eve göndermiyorlar, doğuma kadar yatacakmışım sürekli nst, tansiyon, kan alma, ekg yapılıyor. şeker yüklemesi yaptırmıycam zararlıymış diyenler okusun diycem de bir şey değişeceğini sanmam. kızlar dua edin nolur
dexter tlhmrv sağ ol canım evet doktor şekerden etkilenmiş deyince ağladım hemen stres yapma o da etkiler dedi. çok sıkı takip ediyorlar ama almak için bekleyecekler, dün doktora dedim organları gelişmişse alın diye ama bi gün bile fazla karnında kalması onun için iyi dedi. yine de en fazla 3-4 gün beklerler gibi geliyo
Bebiskosuu dexter öncelikle çok çok geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah. Benim de gebelik şekerim var. Acaba şekerimiz kaç çıktı nasıl tespit edildi bu yükseliş nasıl bu raddeye geldi bilgilenmek smacıyla soruyorum. En hayırlı zamanda bebişi sağlıkla alın inşallah 🙏🏻 İmza işleri prosedür stres yapmamaya gayret edin Allah’ın izniyle gözetim altındasınız bi şey olmayacaktır 🫶🏻
dexter Amin çok teşekkür ederim. şöyle ben baştan beri diyet yapıyordum 38 haftaya girdim ve hala hamile kaldığım kilodan 1 kilo daha zayıfım hep dikkat ettim ama tokluk ölçümlerim dengesizleşmeye başladı doz yükselttik bir dilim tam buğday ekmeği, peynirle falan 160ları gördüm. h.sonu 2 gün boyunca 160-170leri görünce akşamına acile geldim. defalarca kan ve idrar tahlili, serum sonrasında yatış verildi. tokluk şekeri 140 a kadar normal deniyo ama benim 135 139ları görünce doktor insülin dozunu yükseltti. son haftalarda doğum korkusu ve acaba sağlıkla kucağıma alabilecek miyim stresi de tetikledi tabi. şeker sandığınızdan daha tehlikeli kızlar. şeker yüzünden bebeğin kalbinin aniden durması konusunda bilgilendirildim diye kağıt imzalattılar 😔
Bebiskosuu dexter yaa benim doktorum 140 diyoruz ama sen 160ı geçmemeye bak demişti ben arada 150lerde çıkınca sorun etmiyordum genelde de düşüktü zaten 🥲 çok geçmiş olsun benim de 2 haftadır durum berbattı hep 160ları gördüm tatil olunca ama acile gitmeyi düşünmemiştim akıl oldu bana da cok teşekkürler insülini kaç doz kullanıyorsunuz bu arada
dexter Bebiskosuu başta günde 3 kez 4 dozdu iki haftalık ölçümlerde birkaç tane 150 görünce 6ya yükseltildi bir şey değişmedi 8 yaptı yine 150 160ları görünce acile geldim
Bebiskosuu dexter çok sağolun bilgilendirmeleriniz için 🙏🏻 Bebeği nasıl etkilediğini söyledi doktorlar kilo vs değil mi sadece 🥲
dexter Bebiskosuu keşke öyle olsa 😔 ani kalp durması riski var, şeker hastası olması, beslenememesi vs. 😔
Bebiskosuu dexter yok yok kalbinizi ferah tutmaya çalışın bunlar sadece risk olacak diye bi şey yok stres daha çok zarar bebişe 🥲🙏🏻