acemii_annee oğlum anne karnındayken çok sakindi hiç öyle tekmesiyle uyandığım falan olmadı, benimle birlikte uyanirdi galiba o da çünkü uyandıktan sonra hissetmeye başlardım. Doğdu şu an 3 yaşında maşaallah hâlâ öyle çok sakin ve çok akıllı bir çocuk. Arkadaşım ve eltimle yakındı hamileliklerimiz onlar bahsederlerdi hiç durmuyor, tekmesiyle uyanıyorum, kıpır kıpır derlerdi çocukları da şu an öyleler. Maşaallah çok hareketli, yerlerinde durmayan, koltuk tepelerinden inmeyen çocuklar. Ama tabi tam tersi olanlar da vardır. Benim şahit olduklarım bunlar 😊