Uzun lafın kısası.. Sevgili anne adayları söyleyebileceğim tek şey her şey doğurasıya kadar diyebilirim . Doğuruyorsun, oh beee diyorsun bütün olay bu muymuş .. Mucize ve çok güzel bir deneyim… sonrasında kalkıp kimseye muhtaç olmadan hayatına devam ediyorsun. Herkes korkuyor ama çok yersiz bir korku. Sadece sancılar milletin gözünü korkutuyor. Bu arada kolay değil evet ama zor da değil. Kolay değil dediğim kısmı adet ağrısı çekenler bilir onun bir tık üstü bu sancılar. Bebeğini de doğru ıkınma yaparsan hoppp kucağına alırsın şapıdanak:) boşuna strese gerek yok herkes kolaylıkla normal doğum yapabilir . Ne demek istediğimi doğurduktan sonra çok iyi anlayacaksınız. Düşünsenize doğuma gir doğur yürüyerek çık ,bebeğini hemen kucağına al. Ben doğurdum dikişler atıldı , bebeğimi aldım direk odama geçtim bu kadarcık❤️ Ve size tavsiyem sadece eşinizle birlikte hastahane de kalın. Kayınvalide ya da annenizi hastahaneye götürmeyin. Hele ikisini birlikte hiç götürmeyin. Evde yardım etsinler derseniz sizi evde beklesinler. Bir kadın isterse her şeyin üstesinden gelir . Eşiniz dışında kimseye ihtiyacınız yok derim. İsteyen dinlerr isteyen dinlemez tavsiye benimkisi . 😊 allah herkese sağlıklı, kolay ve bir avazda doğurmayı nasip etsin . Sağlıcakla kalın güzel ve güçlü annelerim. Hepiniz değerlisiniz💐🦋