Arti 5 yıllık evliyim doğuştan tek böbrek rahim bir kısmı yok tüpün biri işlevsiz evlendiğimde bunları öğrendiğimde dünyam başıma yıkılmıştı bir çocuğu dünyaya getirmek 40 hafta rahimde durması bile imkansız rahmim öyle bir kapasitesine yok bu arada düşük erken dogum falanlar filan ve inan bana 5 yıldır içimdeki kendimi suçlu hissetme piskolojisi insanlara bakıyorum nekadar şanslılar diyorum sagliklilar dünyaya çocuk getirebiliyorlar falan diyorum demem o ki herseyimizin kıymetini bilmeliyiz Allah’a bol dua sabır başka çaremiz yok atlatabildimmi hayır hala içimdeki savaşlar bitmiyor sadece zaman geçiyor