1prensesannesi_ Meh2727 evet canım oturduğum zaman kalkamıyorum ayaktayken zor oturuyorum hele geceleri sağdan sola falan dönerken mahvoluyorum ama bebisimin gelmesine az kaldı o gelince her şeyi unuturum o yüzden hamileliğin tadını çıkartmaya calisiyorum ☺️🤭
Meh2727 lrem gelmeye niyeti yok senin miniğin yerini sevmiş annesi bende goruru muyum acaba 40 haftaları sağ saglim kucağına almayı nasip etsin inşallah doğumda dualarını esirgemw bizden q
Meh2727 Bhryeatss ya bilmemi 2 çocuk olduğu için biliyorum cnm 8 ay su gibi geçti son bir ayda kaldım çok zor ağır geçti 😂
Meh2727 newmom07 hayırlı evlat olsun annesi sana sağ saglim kucağında koysun rabim seni de ağrısız sızısız kurtarsın inşallah son haftalar daha zor geçer mi
newmom07 Meh2727 ayy amin ne güzel dua ettin.. hep beraber sağlıkla alalım inşallah.. biraz zorlanıyorum sıcaklarla birlikte ama olsun elhamdülillah rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın❤️
Meh2727 Melisct94 geçer canim bende diyordum geçmez diye 26 Hf oldum hala diyorum bu 90 gün nasıl gecicek diye ama geçiyor önemli olan sağ saglim kucağımıza alalım inşallah bir sancida
Hira_1 Uygulamaya göre son 36 🥰 rabbim hepimizin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️🩷