Hubeyb9 Liberation son adet tarihine göre hesaplıyorum doktorum öyle demişti. Transfere göre hesaplayınca arada bir gün oynuyor zaten çok fark yok bende. 5.gun embriyosu olduğu için
Nhlhmz11 Ozlm_31 iki hafta fark vardı arada sanki görümcem de tüp bebek yaptı , onun daha büyük hesapliyorlardi 🙄 ama şu embriyo günleri var birde . Ama normalle aynı değildi onu hatirliyorum
Liberation Mesela benim son adet tarihim 14 Ekim kaç haftalık hamileyim o zaman. Uygulamaya göre 11 günüm kaldı ama hâlâ tık yok. Bazı doktorlar da transfer tarihini dikkate almam gerektiğini söylüyor iyice kafam karıştı.
Ozlm_31 Liberation yani ben hamile olduğumu öğrendiğimden belli son adet tarihime göre bakiyor doktorum o şekil ilerliyoruz
Ozlm_31 Nhlhmz11 ztn adet olduktan sonra başlıyorsun tedaviye iğneler 7 gün fln sürüyor 5 gün de embiriyo gelişimi desen normal gebelikteki yumurtlama tarihine denk geliyor normalde adetten 10 12 gün sonra yumurtlama oluyor tup bebekte onun gibi oluyor