Nermin1o inşAllah Allah ın izniyle söylerim ben de sizin haftanızda yaklaşanlara böyle yazıyordum Nasıl anlıyorum sizi :) Rabbimin izniyle sezeryan olacaz Çatım dardı doktor bormal doğuma engel değil ama uzun ve sancılı süreç ilk benek olunca sen sabredersen biz de sabırla bekleriz dedi. Ben göze alamadım Kendi acıkı değil de ya ıkınamazsam falan dşye ne bilim normal doğum istsrken işte spinal seseryanla inşAllah pazartesi sabah 7 30 da hastanede olcakmışoz önden işlemler vs olacak Rabbimin izniyle. Çok heyecanla beklerken böyle netleşince bana bişey oldu çok değişiğim kaygı taşıyorum eşimde de oldu Ağlayasım geliyor diyor Heh dedim benden önce lohusa depresyonuna girdin :) Dua edin nolur Ben de ederim inşAllah sağlıkla gelsinler minnoşkolar 🤍🤍🤍❤️