Bir kadın doğum hemşiresi olarak kesinlikle spinal öneririm bende spinal istiyorum genel anesteziden uyanırken ağrılı uyanıyorsun ve o an bebek görmüyor insanın gözü odaya gelir gelmez emzirmekle uğraşcağın için ağrının sonradan başlaması bir avantaj spinalde bel ağrısındansa baş ağrısı oluyor ama zaten sütünün gelmesi için de çok fazla su içmen gerektiği için su kahve ile baş ağrısı tolere edilebilir