Ama öyle yaptı diye bi sorun olduğu anlamına gelmiyor öyle düşünme bence öyle olsa söylerdi dikkat etmen için zaten bazi doktorlar fazla pinpirikli oluyor önerim öyle doktorlara gitmemeniz olur zaten hamilelik süreci başlı başına şüphe endişe ile geçen bi süreç doktorda pinpirinli olunca siz daha çok yıpranırsınız benim ilk doktorum öyleydi 2 li testte pinpirinkli olduğu için beni 1 gün boyunca ağlattı oysaki hiç bi sorun yokmuş ama sonucu bile görmeden olabilir şöyle böyle demişti hemen değiştim doktorunuz nekadar rahatlatırsa sizi siz okadar mutlu bi hamilelik geçicirsiniz