MasalAlparslanMom Haciosmaninannesi benim ikinci gebeliğim in ilk muaynesiydi dün, ilk gebeligimde böyle bı sınır hiç hatırlamıyorum yemişimdir kesin😅ama bu doktor yasaklı listesinin başında kokoreçi soyledi. Tadına bak bence ama fazla yeme
Zynpsrpl Haciosmaninannesi çok canım çekmesine rağmen doktorum çok katı bir şekilde hayir dedi.Cok Temiz yapan bir yer bulman lazım oda imkansiz dedi.Hamilelikte sakatat aserdigimizde kanımız düşmüş olabiliyormuş diye ekledi.
Tanli1993 Ilk gebeliğim 34+2yiz suan kokoreç şırdan işkembe çorbası et hepsinden yedim cok şükür hersey yolunda. Cok sakinmiyorum herseyden yeyip iciyorum Allahin izniyle bisey olacağını da sanmıyorum 🫣🤭
Haciosmaninannesi Tanli1993 aynen bende öyle düşünüyorum az yedikten abartmadıktan sonra vücudum herşeye ihtiyacı var ☺️
birannis_ Haciosmaninannesi canınız çektiği zaman bildiğiniz temiz bir yerse yenilebilir benim doktorum hiçbir şeye kısıtlama getirmedi sakatat özellikle sordum abartıya kaçmadan ayda bir 2 ayda bir yiyebilirsin dedi sadece herşeyin fazlası Zarar diye uyardı ben herşeyi yedim ilk hamileliğimde de aynı şekilde yemiştim o yüzden tadımlıkta olsa yiyin bence en azından nefsinizi körertmis olursunuz
ebrulina Haciosmaninannesi benimde canım kokoreç çekmişti ama internetten baktım yenmemesi gerekiyormuş bende istiridye mantarlı bi tarif var onu yapıp yedim tadı aynı kokoreç gibi oluyor
Yncatc Haciosmaninannesi yanlış yönlendirmiyim ama çok yedim ve ikinci gebeliğim yiyorum yine olcak oldumu birsey hertürlğ olur
TomrisHanim Benim canım da ciğer çekmişti yedim doktora dedim çok fazla yeme dedi genellikle önermiyor hiçbir doktor sakatat yemeyi o yüzden yemiyorum aşerdiyseniz az bişey yiyin bence bişey olmaz
1Almra_tas Sakatat temiz olmayacağı ve bakteri ihtimali yüksek olduğu için kesinlikle yasaklar arasında