gamzeli3525 Kızlarrr 35+4 teyiz. Doktor kanala girmemiş daha dedi. Yürüyüş ve squat yapıcam ama başka önerisi olan var mıı ?
gamzeli3525 Balbebek012 evet haklısın canım bir de doğumu direk tetikleyecek şeyler de yapmak istemiyorum ama yavaş yavaş önden hazırlık yapayım dedim işte