eylulmihrasmom Meltem75 hamileliğin hiç bir döneminde kanama normal değildir doktorunuza gitmeniz gerekiyor
Meltem75 eylulmihrasmom Evet gittim nöbetçi doktor vardı bebeğin kalp atışı var dedi bugün kendi doktoruma gideceğim progestan verdi yoladı
eylulmihrasmom Meltem75 etkili bir hormon ilacı bol bol dinlenin tuvalet dışında kalkmayın çok geçmiş olsun