Merve171214 Duyguuuu0 12-13 haftalıkken tahmini söyledi 14+6 da net belliydi ilk hamileliğimde de net 16 da öğrenmiştim
zeynepmom34 Duyguuuu0 merhaba benim 12. Haftada net erkekti 1 hafta sonra gittim netleşti canım kimi gösteriyor kimi göstermiyor arkadaşım 5. Aya kadar nazlı diyip durduğumuz kız dedik erkek çıktı yani beneişe bağlı pozisyon önemli bide doktor önemli
Meleyke123 Duyguuuu0 ben tam 12haftamda öğrendim şu an 25+4haftamdayım her defada erkek diyor doktorum 12haftamda da erkek demişti yani hiç yanılmadı💙
tazeanneeeeeeeee Duyguuuu0 İlk 11+5 ken erkek demişti 16 haftalık gittiğimizde ise kızımız olacağını öğrendik cinsiyette acele edilmemeli diyorum ama ilk merak edilen cinsiyeti oluyor 😍🩷🙏😍🩷
Duyguuuu0 Merve171214 sizce bu çin takvimi yok bu sene erkek senesi yok bu sene kız senesi gibi şeylere inanıyor musunuz? Bana pek doğru gelmiyor ama bilemiyorum
Duyguuuu0 zeynepmom34 anladım teşekkür ederim ayın 22 de tam 12 haftalık olucaz doktorum tok gel dedi ve hem ikili tarama hem cinsiyet için ama ben hiç hissetmiyorum normal mi kimi arkadaşım diyor içimde sanki kayıyor ama bende hiç hissetme yok
Duyguuuu0 tazeanneeeeeeeee evet çok merak ediyorum hemen kıyafet almak istiyorum 🥰😊 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
zeynepmom34 Duyguuuu0 yok canım o haftalarda imkansız yani diyenlerde 2. Yada 3. Gebeliği olması lazım ben ilk gebeliğim olmasına rağmen 17. Haftada kayma 21. Haftadada harekketlerini hissettim
tazeanneeeeeeeee Duyguuuu0 Ben ilk 18+5 ken hissetmiştim evet hissedenler oluyormuş seyriyor diyorlardı ama bilemiyorum 🤩😍
tazeanneeeeeeeee Duyguuuu0 Evet ben ilk cinsiyet tahmini yaptığında da hiç bir şey almadım sizde acele etmeyin tam kesin olduğunda alın 😍😍
Duyguuuu0 zeynepmom34 teşekkür ederim çünkü daha çok küçük hissetme ihtimalimiz olamaz daha bacakları kolları yeni olusuyor nasıl küçük kesede hareket etsin hissedicek kadar
Merve171214 Duyguuuu0 Valla bende hiçbiri tutmadı ne ilk hamileliğimde ne de şimdi hiçbiri tutmadı o yüzden inanmıyorum açıkçası 😊