Irmakdkm Ya kızlar iki haftadır bebişi görmüyorum pıt pıt atmadı sanki yarın gidip görmek istiyorum sizdede var mı bu korku :/
Gyed Bende hiç atmiyo 18 haftalık olduk daha öncesinden attıysa o zman doktoruna git için rahat etsin
Muzika Bu haftalarda, her gün hissedilemiyebiliyor diye biliyorum. Yani ben 19+2 yim, iki gün ardarda hissettim, sonra bi gün hissetmedim canım cok sıkıldı. Ertesi gün yine hissettim ☺️🙏 yani sanırım bu haftalarda düzenli olmuyor. Önemli olan 28 haftadan sonrası diye okumustum yanlıs hatırlamıyorsam...