hatice_x eşimde egzama var 🤭 avuç avuç dökülürdü sevgiliyken ve ilk evliyken. Herşeyi denedik. Doğal olan yöntemlerde dahil. Hiç biri işe yaramadı. Doktor kortizonlu şampuan yazıyordu onla bir süre geçiyordu. O da hem zararlı diye hemde bir süre sonra etki etmiyordu baya araştırdık artık. Vichy dercos’un yeşil olanını öneririm 🤭 eşimde 1 tane kepek olmaz. Bir tık pahalı bir şampuan ama gerçekten çok kaliteli. Dolum paketleri çıktı onlar daha uyguna geliyor ☺️