Gizem-eruzun yaz sıcaklarında pişiyoruz diye dikkat etmiyoruz ama rahmimiz şuan çok hassas biz üşümesek de midemiz bağırsaklarımız idrar yollarımız üşütebiliyor, gaz sancısı gibi oluyor, siz de üşümüş olabilir misiniz. Yani regl ağrısı gibi ağrıya doğum belirtisi derler ama şişlik kasıklarımda ağrı bende de oldu rezene içtim ve sıcaklasam da biraz dikkat ettim ince ama uzun şeyler giydim geçti, üşütmüşüm meğer