Yediğiniz miktardan bir şey olmaz diye düşünüyorum daha yasaklı olan gıdaları büyük porsiyon lar şeklinde yiyenler oluyor. Ya da kekik baharatı içinde zararlı diyorlar ama yemeklere kullanıyoruz sonuçta ama kilo kilo değil ne olacak ki. İçiniz rahat olsunn bir daha istemezseniz tüketmezsiniz. Gerekli şeylere dikkat ettikten sonra rahat olun bebeğiniz de stres olmasın. Sakınan göze çöp batar. Yine de rahat hissetmezseniz doktorunuza da danışın tabi ki, sevgiler 🙏🏻🥰