happyvera Kızlar çatlağı olanlar ne zaman başladı?? Ben 19 haftadayım ve hiç kilo almamama rağmen çatlamaya başladım 😭 erken miii?? çok kaşınıyor dayanamıyorum lierac bio oil kullanıyorum
Ozlm_31 happyvera bende kilo almadim 19 .hafta sağlıklı da besleniyorum yağ da kullanıyorum lierac da kullanıyorum ama bacağım çatlamış artk neyle alakalı bilmiyorum
miniyo happyvera Haftadayım ve 3 gün önce bir anda oldu . Kaşıntım yoktu hiç kaşımadım özellikle çatlak olur diye falan ama malesef ki kimisinde ne yaparsa yapsın çıkıyor . Şuan bebe yağı ve zeytin yağı sürüyorum . Sizinki kaşınıyormuş bir de buz komples yapabilirsiniz veya soğuk suyla ıslatın karnınızı . Ayriyetten bol bol su için diyor doktorlar çatlakların önüne geçebilmek için
Melisnurergunn happyvera bu çatlak işi bence genetik ya kuzenim yağ kullandı hiç kilo almadı yine çatladı ben ne yağ kullanmadım 10 kilo aldım ama hiç çatlamadım 🤷🏻♀️
nurbanu-y happyvera tamamen bünye meselesi 38+2 yim 5 kg aldım toplamda ama vücudum harita gibi oldu🥲 çatlayacağımı düşünüyordum ilk haftalardan itibaren de önlem aldım bu yüzden ama vücut müsaitse maalesef ki bir şekilde çatlıyor🤷🏻♀️
happyvera Ve mesela göbeğimin sol alt tarafı çatladı sağ tarafta bir şey yok, bebeğin durduğu yerle alakalı mı bilmiyorum genelde soldan hissediyorum 🥺 bunun önüne geçemez miyim