Omermomm_ Kızlar bugün belimde ve kasığımda garip bir ağrı başladı ama aşırı hafif gelip 1 2 saniye sonra gidiyo yattığımda da sırtıma kadar çıkıyor ne olabilir ilk hamileliğim acemiyim 36+4 haftalığım🙏
irem1- Omermomm_ 36+3 üz bende de var baş aşagıdaydı en son daha doğum kanalına girmedi demişti doktorumuz bence bu sancılar doğum kanalına ilerlediğine işaret baya alt kısımda hissettiriyor hareketleri yarın doktor randevumuz var sorucam mutlaka
irem1- Omermomm_ doktora gittik Normalde 9günümüz vardı ama Bebiş kanala girmiş bu kasılmalar ondanmış doğumu öne çekti
Omermomm_ irem1- bende gittim kendi doktorum yokmuş hiç bir şey demeden geri yolladı çeken ebe sancı var diyo gittiğim doktor yok diyo hala tam cevap alamadım
Fatos42 Kasik ve bel ağrısı olduğunda nstde sancı çıkmiyo bunlar olması gerekenmis. Ama kasikta olup rahime şimşek çakar gibi vurduğunda o sancı canim