TugbaL bana sakın yaptirma dediler ben kimseyi dinlemedim doktorum yapalım dediği için doktoru dinledim. Ayrıca 25. Haftaya kadar bebeğimde bende çok sağlıklıyız diyordum ikimizdede bir sikinti yok diyordum kendi kendime. Ve şeker yükleme testi yaptirdigimda sonucum 141 çıktı hiç beklemiyordum. Hemen diyete başladık doktorumla meyersem benim gebelik şekerim varmış 🤦🏻♀️ şimdi kesinlikle tatlı hamur işi yemiyorum diyete uyuyorum. iyiki kimseyi dinlememisim. Çünkü şekeri olup hapur şupur yiyip bebeğe aşırı kilo aldırıp çok zor doğum yapanlar oluyor hatta çok aciki su fazlalığından ölü doğum bile oluyormuş. Gidin yaptirin