Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı gittim tam 34 haftalık olmam gerekirken bebek 36+5 çıktı nst falan çekildik normal dedi doktor bebek önde gidiyo biraz tombik 1 hafta sonra gelin doğumla alakalı konuşalım dedi . Yani şimdi ben bu durumda doğum tarihimi olması gereken haftaya göre mi yoksa şuan görünen haftaya göre mi hesaplamalıyım ?